Recenzje

Firmao – system CRM

Wyobraźcie sobie, że macie firmę (jeśli macie to gratuluję), w tej firmie musicie zarządzać cóż… wszystkim. Każdy proces, cały marketing, sprzedaż, ludzie spoczywają na Waszych barkach. Dosłownie. Dbacie o wszystko, zależy Wam, żeby każda rzecz działała jak najlepiej. Jednak gdzie zbierać dane? Na papierze? Nie ma szans. Excel? Odpada, za dużo danych. Do tego jeszcze dochodzi kalendarz, zadania dla pracowników, dodatkowe programy, za które trzeba płacić… I pojawia się pytanie, jak w takim razie to ogarnąć? Z pomocą przychodzi system CRM. Jednak co to jest system CRM i czemu tytuł brzmi Firmao – system CRM? Spokojnie. Wszystkiego się dowiecie.

Firmao system CRM

Co to jest system CRM?

Z angielskiego CRM to customer relationship management, jest to system informatyczny, który automatyzuje i wspomaga zarządzanie relacjami z klientami w firmie. Jest to zbiór zadań, narzędzi i procedur, które są niezbędne w kontakcie z kontrahentem. System CRM zyskuje ogromną popularność. Koncepcja zarządzania przedsiębiorstwem, gdzie najważniejszy jest klient stała się kluczową wartością wielu firm. Dzięki wdrożeniu takiego systemu możliwe jest ciągłe monitorowanie działań pracowników, zadowolenia klientów oraz tworzenie zadań, które mają różne stopnie ważności.

System CRM i jego zalety

Ogromną zaletą takiego systemu jest również ogromna ilość danych, którą jest w stanie taki system przetworzyć, przypiąć, zapamiętać i przypomnieć. Wyobraźcie sobie, że macie dziesięciu pracowników, którzy są odpowiedzialni za kontakt z klientem. Jeden z nich ma urlop, a drugi zgłosił L4. Wy najnormalniej w świecie jako dyrektorzy/właściciele nie macie czasu, a dwóch klientów miało dzisiaj mieć ważne rozmowy z Waszym pracownikiem numer jeden i numer dwa. Co robicie? Wpadacie w panikę, krzyczycie na wszystkich i przepadają Wam dwa ogromne kontrakty z klientami? NIE.

Logujecie się rano do systemu CRM, odbieracie wiadomości systemowe, że Wasz pracownik numer trzy, który jest dzisiaj w pracy przejął kontakt z kontrahentami pracownika chorego i będzie go dumnie zastępować, ponieważ ma najważniejsze informacje ze wszystkich rozmów i maili z tą osobą. Bierzecie drinka, zamykacie laptopa i idziecie popływać na plaży. Brzmi… magicznie? Z magią nie ma to nic wspólnego, to nauka.

Firmao – system CRM

Firmao jest polską firmą, która została założona w Łodzi. Ma już ponad 10 lat doświadczenia i co najważniejsze każdego dnia usprawnia swój system tak, żeby był jak najlepiej dostosowany pod dany rynek. Firmao posiada swoich programistów, którzy na bieżąco monitorują potrzeby klientów. Firmao jest programem, który dosłownie dostosowuje się do Ciebie, to niełatwa sztuka przy takiej ilości użytkowników, ale czego się nie robi, żeby zadowolić wszystkich. Support firmy zajął pierwsze miejsce w rankingu systemów CRM, który został opublikowany przez firmę Sellwise. Pokazuje to na jak wysokim poziomie jest pomoc techniczna firmy.

A co z samym systemem? Znajduje się on w chmurze na serwerach Amazona (czyli wszystkie dane są naprawdę bezpieczne). Dzięki temu możliwe jest zdalne zarządzanie firmą oraz pracownikami. System pozwala na monitorowanie działań w firmie. Zawiera: faktury, kalendarz, skrzynkę mailową, użytkowników, kontrahentów, tablicę informacyjną, wszystkie płace, prowizje, zarządzanie magazynem i pracownikami oraz wiele, wiele więcej.

Dla kogo jest system CRM Firmao?

Firmao system CRM jest dla firm, które pragną szybko się rozwijać, które w swoich wartościach wysoko mają postawione zadowolenie klientów, jednak nie każda firma musi mieć kontakt z klientem. System CRM zostaje również wdrożony przez przychodnie zdrowia, szpitale czy jednostki naukowe i organizacje pozarządowe. Dlaczego się na to decydują? Takie oprogramowanie CRM podnosi wydajność pracy, zaprowadza porządek w dokumentacji, która znajduje się w jednym miejscu i dzięki temu organizacja może być postrzegana o wiele bardziej profesjonalnie.

Firmao system CRM możecie testować przez 14 dni za darmo, klikając tutaj.
Zachęcam Was również do przeczytania moich recenzji książkowych tutaj.